E-Flow, onay gerektiren işlemlerinizin tümünü, herkesin rahatlıkla kullanabileceği bir iş akış yönetim sistemi içerisinde toplar.

Size Özel Çözümler ile Daha Yalın ve Hızlı Süreçler

E-Flow, onay gerektiren işlemlerinizin tümünü, herkesin rahatlıkla kullanabileceği bir iş akış yönetim sistemi içerisinde toplar.

 

Kendine özgü her bir iş için, uyarlanabilir iş sıralaması ve iş akışı

İşleminiz tam olarak ne ise ve ilgili her görevden kim sorumlu ise onu yönlendirerek tasarlarsınız. Bir sonraki görevin gerçekleşebilmesi için, iş sıralaması sistemdeki her bir görevin tamamlanması gerekir.

 

Anlık bildirimlerle kontrol sizde

Her işin zamanında yapılmasını sağlamak üzere her bir görevin ne kadar sürede yapılmasını atayabilir ve o birimin yöneticisine süresi geçen görevlerle ilgili bildirimler gönderebilirsiniz.

 

Süreçlerin her aşamasına rahatça ulaşın

Onay işi sıralamasının her aşamasında, ekibin herhangi bir üyesi sistemde oturum açabilir ve her onay ve her görevin anlık durumunu görebilir.

 

E Flow İş Akış ve Süreç Yönetimi

Bir görevin nerede olduğunun, o görevin sorumlusunun kim olduğunun ve işin yapılıp yapılmadığının takibi için koridorlarda dolaşılan günler artık çok geride kaldı. E Flow ile birlikte sorular, tahminler ve gizlenme artık yok. Bir işin tamamlanıp tamamlanmadığını E Flow size söyler. Bir sonraki adımın kimde olduğunu otomatik olarak kontrol edip bulur ve görevlendirmeyi sizin yerinize yapar. Kısacası bilmeniz gereken her şeyi size rapor halinde sunar.

Tüm departmanlarınızda E Flow’u rahatlıkla kullanabilirsiniz.

 

E Flow Sayesinde Verimliliği Artırın ve Operasyonel Hataları Unutun

  • Belge Onayı
  • Fatura ve E-Fatura Onayı
  • Satın Alma Talep Onayı
  • İzin Talebi
  • Satış Takibi
  • Üretim
  • Avans Talebi
  • İK Süreç Onayı
  • Masrafların Raporlanması
  • Takip Edilen İşlerin Raporlanması
  • Sipariş Onayı
  • Planlama Takibi

 

Satın Alma ve Talep Yönetimi

E Flow Satın Alma ve Talep Yönetimi modülü, şirketlere satın alma yönetimi süreçlerinin tam yaşam döngüsünün otomasyonu için merkezi bir platform sunar. E Flow, satın alma departmanlarının hem stratejik projeler hem de günlük etkinlikler için talepleri kolayca toplamasını, önceliklendirmesini ve yerine getirmesini sağlar. Şirket içinde mal ve hizmetlerin akışını yönlendirir; teklifler, siparişler, sözleşmeler ve tedarikçiler gibi satınalma süreciyle ilgili tüm verileri yönetir. Satınalma departmanları, istekler için yanıt sürelerini kısaltırken operasyonel maliyetleri azaltarak kullanıcılarla verimli şekilde iş birliği yapabilir.

 

E Fatura Görüntüleme ve Onaylama

E-Fatura kapsamında olan firmalar için geliştirilen E-Fatura Kontrol nesnesi, Logo Connect ile entegre olarak gönderme veya alma işlemlerini otomatik yapmaktadır. Gelen faturalar E Flow Süreç Yönetimi ile web ortamında görüntüleyebilir ve onaylama işlemlerini kademeli olarak gerçekleştirebilirsiniz. Gelen faturaların görüntülenmesi ve onaylanmasının sonrasında Logo Tiger’a aktarımını “Tiger Entegrasyon” nesnesi ile sağlayabilirsiniz.

 

Satış Yönetimi

E Flow ile benzersiz satış döngünüzü izlemek üzere bir süreç yaratın

 

E Flow BPM Mobil

E Flow ile tüm iş süreçlerinizi mekandan bağımsız olarak yönetin!

\\\\

Mobil dünyanın yaşam tarzı haline geldiği bugünlerde, E Flow BPM Mobil ile tüm iş süreçlerinizi güvenli ve kolay bir şekilde mobil yönetin. Hem de hiç bir kodlama,tasarım, ekstra geliştirme süresi ve maliyet olmadan…

Mobil olduğunuzda işlerinizi daha hızlı yönetebilirsiniz. Ofis dışında süreçleriniz durmasın! Hareket haline olmanız, işinizdeki başarınızı engellemesin.

 

 

 

 

E Flow broşürü indirmek için tıklayınız

Paylaş