Logo Destek Hizmetleri

Uzman kadro ve tecrübe birikimimiz ile yanınızdayız.

Logo Destek Hizmetlerimiz;

Logo Yazılım ve Setcom Yazılım tarafından geliştirilmiş kurumsal yazılım ürünleri için destek hizmeti; 25 yılı aşkın Logo Yazılım tecrübesine sahip Setcom Yazılım’in, sertifikalı ve alanında uzman olan Logo Destek Ekibi tarafından verilmektedir. Logo Yazılım ve Setcom Yazılım çözümleri için kullanıcılarına verilen destek hizmet içeriği,  kullanıcıların talep ve ihtiyaçlarına göre belirlenmektedir. Belirlenen hizmet paketinin içerisinde;  Telefon Destek, Uzaktan Destek, Yerinde Destek ve Proje hizmet kalemleri bulunmaktadır.

 

Tele Destek Hizmeti

Setcom Yazılım’ın bakım anlaşmalı müşterileri için uyguladığı Tele Destek Hizmeti ile müşteriler telefon veya logodestek@setcom.com.tr mail edresinden destek taleplerini iletebilmektedir. Destek talebi öncelikli olarak müşteriye atanan danışmana iletilmekte, danışmanın uygun olmadığı durumda ise destek havuzundaki ilk müsait destek uzmanı tarafından yanıtlanmaktadır. Böylece müşteri talepleri Setcom Yazılım tarafından en kısa sürede karşılanmakta ve hizmet süreçleri detaylı olarak raporlanabilmektedir. Tele Destek Hizmeti bütün anlaşmalarımıza sınırsız ve ücretsiz olarak eklenmektedir. 

 

Uzaktan Destek Hizmeti

Logo Yazılım ve Setcom Yazılım tarafından geliştirilmiş kurumsal yazılım ürünleri için uzaktan destek hizmeti; bakım anlaşmalı müşterileri taleplerinin Mic. Uzak bağlantı, Lisanslı Alpemix veya lisanslı Temviewer  üzerinden kurulacak bağlantıyla çözülebileceği durumlarda tercih edilmektedir.

 

Yerinde Destek Hizmeti

Anlaşmalı müşterilerin talepleri doğrultusunda müşteri adresine periyodik yerinde destek hizmeti verilmektedir. Diğer anlaşmaların içine dahil edilerek desteğin kesintisiz devam etmesi sağlanıyor. 

 

Proje Destek Hizmeti

Yeni satış, yeniden yapılandırma, Üretim veya BI raporlama gibi projeler anahtar teslim şeklinde uzmanlarımızca başlatılıp canlı geçişle teslim edilmektedir.

 

Baykuş Destek Takip Programı

Setcom Yazılım bütün verdiği hizmetleri Baykuş destek portaline işlemektedir. Bu sayede müşterilere verilen bütün hizmetler en ince detaylara kadar saklanıp raporlanmaktadır. Verilen bütün hizmetler müşteri talebine göre günlük, haftalık veya aylık raporlanmaktadır.

Paylaş