Farklı sektörlerden KOBİ’lerin malzeme yönetiminden satın almaya, muhasebeden satış yönetimine kadar tüm temel süreçlerini verimli bir şekilde yöneten, ‘kullanımı en kolay’ iş yazılımıdır.
GO3 , pratik kullanımı, uyumlu yapısı ve kapsamlı fonksiyonları ile dağıtım, hizmet, inşaat, eğitim, tekstil, medya, sağlık ve daha bir çok sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak iş süreçlerini hızlandırır.
Sade ve Pratik Arayüz Logo GO 3ün kullanıcı dostu arayüzü ile kolay ve hızlı şekilde veri girişi yapabilir, rapor ve uygulamalara kolayca ulaşabilirsiniz.
Çok Yönlü İşlevsellik GO 3 ile Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi bir çok işlemi tek uygulama altında, rahatlıkla kullanmanızı sağlar.
Mobil Uyumlu Logo GO 3ün sanal klavyesi ile bütün işlemlerinizi dokunmatik ekranlı notebook ve tabletlerden de kolaylıkla yapabilirsiniz.
Esnek Platform Logo İş Ortaklarının geliştirdiği uygulama (APP) ve widgetları ekleyerek fonksiyon kümesini ihtiyaçlarınıza göre genişletebilirsiniz.
Hızlı En çok kullandığınız fonksiyonları, size özel masaüstüne kısayol tuşu olarak tanımlayıp erişim ağacında kaybolmadan yaparak işlemlerinizde hız kazanabilirsiniz. e-Devlet Uygulamalarıyla Uyumlu GO 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre olarak çalışabiliyor.
İş Zekası, CRM ve Bordro Çözümleri ile Entegrasyon GO 3 ile kusursuz entegrasyona sahip olan Logo Mind İş Zekası Çözümü ile farklı kaynaklardan elde edilen verileri detaylı analiz edebilirsiniz. Satış-Pazarlama veya teknik ekiplerinizin randevu, görüşme, teklif, satış gibi iş süreçlerini ise Logo CRM üzerinden GO 3 ile bütünleşik olarak takip edebilirsiniz. GO 3 ile entegre çalışan Bordro Plus’ı kullanarak da sicil ve ücret yönetimi gereksinimlerinizi tam anlamıyla karşılayabilirsiniz.
Windows 10 ile Uyumlu GO 3, Microsoftun Windows 10 işletim sistemi ile de uyumlu çalışma imkanı sağlar.